LOOKLET.COM



Looklet.com är en jätterolig hemsida som man fixar sina egna outfits. Här kastade jag ihop en enkel outift för att visa er. Det tog 1 dygn för mig att få min kod när jag hade registrerat mig för att kunna börja använda Looklet.com. Vet inte om det tar lika lång tid för er om ni skulle registrera er nu som jag tycker att ni borde göra! Det kommer in nya saker hela tiden. Du kan välja allt mellan solglasögon, kuvertväskor, skor, jeans, tights, hattar, bälten, väskor, smycken, allt! Och kläderna kommer bl.a ifrån Topshop och Ginatricot! Superkul för dej som gillar att hålla på med sånt, ville bara tipsa er!

P.s  vi hade 435 besökare i lördags, ni är helt otroliga! Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0